Summerburst 2015

2015-06-15 | 14:50:53
Alla bilder förutom dom på oss kommer härifrån.

Summerburst i helgen var helt jävla underbart! Stockholm bjöd på det bästa vädret man kunde tänka sig och min shortsbränna efter den här helgen är inte nådig kan jag tala om, haha! Med fint sällskap, gott att dricka och sjuka artister så blev den här festivalen så galet bra. Det var verkligen snyggt och professionellt arrangerat. En riktigt fräsch festival med bara massa house (och lite hardstyle) kan ju inte bli mycket bättre. Såhär två dagar efteråt har jag fortfarande ont i fötterna och i vaderna av allt dansande, haha. Dom bästa under helgen var helt klart Afrojack, Will Sparks (som vi dessutom hade äran att få snacka lite med efteråt) och såklart Axwell /\ Ingrosso. Fy satan vad bra dom är alltså, får rysningar bara jag tänket på lördagskvällen. Detta är utan tvekan en festival som jag kan tänka mig att gå på igen!

Dessvärre så försvann ALLA mina bilder från Summerburst. I mitten av Axwell /\ Ingrossos spelning så stog det att det var något fel på mitt SD-kort i mobilen och alla bilder hade försvunnit. Som tur var hade jag lyckats spara över nästan alla filmer till mobilens egna minne så dom är i alla fall kvar, men alla bilder är som sagt borta. Har googlat som en galning och försökt med allt för att lyckas få tillbaka bilderna men ingenting verkar funka... Alltså jag är verkligen så himla ledsen över det för jäklar vilka bra bilder jag fick. Fan alltså. Jag blev dessutom stoppad i visiteringen första dagen för att jag inte fick ta med min GoPro in så jag har inte heller några bilder från den (det var sedan massor på festivalen som filmade med GoPros i alla fall så vakten jag fick sög ju verkligen stenhårt). Ni förstår inte hur mycket jag grät över det här igår, haha. Men jag hann spara ner ytterst få bilder från min My Story på Snapchat och resten av bilderna kommer som sagt härifrån. Hur frustrerade och sorgligt det än är så kommer jag nog ha släppt det här om sisådär hundra år men då kommer ju alltid minnena från festivalen finnas kvar i alla fall. 

I vilket fall som helst så var Summerburst en sjukt bra start på ett förhoppningsvis sjukt bra sommarlov!
Matilda

Åh så jobbigt att allt försvann! Men det verkar ju har varit lyckat ändå! :)

2015-06-15 @ 20:10:42
URL: http://tildasofias.blogg.se
Matilda - tonårsliv i rullstol

Häftiga bilder!

2015-06-16 @ 21:37:13
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback