Grayscale

2015-06-02 | 14:16:53
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Idag är jag lika grå som det gråa junivädret utanför fönstret. Kan verkligen inte förstå hur tiden kan gå så fort och att det redan är juni. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att vädret bestämmer sig för att ta sig samman snart och bevisa att vi faktiskt är inne på den första sommarmånaden, för det här gråa och kalla vädret gör det då inte. Behöver verkligen sol och värme och helst nu med en gång. Får hålla tummarna för att det vänder snart.

Annars då? Det är inte alls många veckor kvar i skolan innan vi får sommarlov. Nu börjar äntligen högen av plugg sakta men säkert minska och någon gång i början av nästa vecka kommer jag vara klar med allt som behövs lämnas in innan vi slutar vårat andra år på gymnasiet. Förutom plugg har jag fullt upp med att umgås med min finaste pojkvän, mina underbara vänner och försöka komma igång med träningen. Jag har även börjat hänga en hel del hos kiropraktorn och tandläkaren på senaste vilket inte är så jättelatjo men som förhoppningsvis blir det i slutändan. Sen sist har jag även tagit jägarexamen och imorn är det kick-off med nya jobbet då jag även jobbar min första helg den här helgen. På fredag ska även jag och Eli på äventyr i Stockholm vilket jag verkligen ser framemot. 

Ja, där fick ni en något för luddig lägesuppdatering. Jag ska verkligen försöka bättra mig och få upp den här bloggen på fötterna igen. Jag saknar verkligen att ha någonting intressant att blogga om regelbundet, så hjälp till och håll tummarna för mig så ska det här nog lösa sig!
Jennifer D

Fin :)

2015-06-02 @ 15:02:49
URL: http://jenniferdb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback