En midsommarafton

2015-06-20 | 21:00:11
Canon EOS 70D | Canon EF-S 18-55/3-4.5

Några bilder från gårdagens midsommarfirande. Min midsommar började med ett jobbpass och när jag hade slutat hämtade Charlie upp mig och vi åkte då och plockade blommor till min midsommarkrans som blev något misslyckad, haha.. Vi knallade sedan över till Christian där 10 andra fina personer befann sig för lite midsommarfirande. Vi åt massor av god grillad mat, drack gott och hade det himla trevligt. Lite senare drog några av oss vidare på fest och till sist så avslutade vi kvällen återigen hemma hos Christian på hans ballkong. Jag och Charlie gick och la oss runt halv fyra och då var det redan jätteljust ute. Om bara vädret bättrar på sig lite framöver så ser jag verkligen fram emot att ta vara på dessa kommande ljusa sommarnätter. Min midsommarafton var i alla fall väldigt bra! Hoppas att ni hade en jättetrevlig gårdag ni också! :)
Isabella [ Fotografi ]

Såg ut som att ni hade en mycket trevlig midsommar! Måste bara flika in att du och din pojk är himla fina tillsammans. :)

2015-06-20 @ 23:06:31
URL: http://szalai.blogg.se
Http://carroat.blogg.se

Härliga bilder :)

2015-06-21 @ 07:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback