Smoothie jar

2015-07-28 | 10:49:43
 
Idag är det första morgonen på länge då jag har lite sovmorgon. Jag börjar inte jobbet förrän 12 idag så därför passade jag på att göra hallonsmoothie till frukost. Förut drack jag nästan alltid smoothie på morgnarna men det blir lätt så att det inte hinns med nu när jag jobbar ganska mycket. Det var i alla fell precis lika gott som det brukar vara och en perfekt start på dagen!

Jag ska som sagt iväg till jobbet om ungefär en timme i skrivande stund. Jobbet är även anledningen till varför bloggen har stått tom alldeles för länge. Bloggen har därför minskat i både följare, läsare och kommentarer vilket är jättetråkigt men fullt förståeligt. Därför ska jag verkligen försöka se till att komma tillbaka ordentligt nu och få upp bloggen på fötterna igen. Ska börja blogga oftare och ni får mer än gärna fortsätta komma med tips på vad ni vill läsa om här. :*

Ha en bra tisdag så hörs vi snart! :)
Tovvsan

vad gott det ser ut!

2015-07-28 @ 22:30:16
URL: http://www.nouw.com/tovvsans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback