Hello July

2015-07-01 | 15:27:15

Nu var det nästan en vecka sedan sist och det ber jag verkligen om ursäkt för. Jag ska verkligen försöka se till att förbättra bloggmotivationen för jag saknar verkligen det här. Just nu är tyvärr idéerna till nya blogginläff inte särskilt många så är det någonting speciellt ni vill att jag ska blogga om så hojta gärna till! :)

1 juli idag och nu har sommarvärmen äntligen hittat hit. Jag hoppas innerligt att den är här för att stanna för det skulle ju vara oslagbart om vi fick samma varma väder som förra sommaren. Nu när solen äntligen är framme så passade jag på att sola lite idag. Använde då min favoritsolskyddskräm Hawaiian Tropic Satin Protection. Den luktar så himla somrigt och påminner mig väldigt mycket om Indonesien då jag använde den för första gången där. Tips tips!

Nu ska jag alldeles strax börja göra mig i ordning för att sedan ta tåget och bussen mot Nyköping. Där står det 18-årfirande på schemat och det ska verkligen bli superkul! Jag stannar där över natten och kommer hem i morgon och hoppas då på likadant väder som idag så att man kanske kan sticka iväg och bada... :)

Ha det så bra så länge och glöm inte att tala om vad ni vill läsa om här. :)
Julia

Visst är det underbart nu när sommaren har kommit!? Den MÅSTE stanna nu, helst hela september ut! ;)

2015-07-01 @ 16:26:05
URL: http://juliafridh.wordpress.com/
Junitjej

Underbart med sommarvärme!

2015-07-01 @ 18:50:12
URL: http://www.junitjejen.se
Sara Bladh

Härlig sommarbild :)

2015-07-01 @ 19:08:40
URL: http://sarasbeautychannel.se
Sofie

Skulle gärna se mer videobloggar :)
Sedan vill jag också se outfitbilder och kanske någon tag så man lär känna dig bättre :)

2015-07-03 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback