Och så kom snön

2015-01-22 | 20:21:48
Samsung Galaxy S3

Hela natten till idag så har snön bara vräkt ner och imorse när jag drog upp rullgardinen som var det helt kritvitt ute. Äntligen säger jag bara! Antingen ska det vara mycket snö eller ingen snö alls. Det är så himla trist när det blir så slaskigt och äckligt. Så jag hoppas verkligen att detta stannar ett tag, för åh vad fint det är med snö! Det är så himla frustrerande att gå i skolan ca alla ljusa timmar om dygnet för det enda man vill göra är ju bara att ge sig ut i snön med kameran och fota, fota, fota! Som tur var hade jag sovmorgon imorse så det var åtminstone ljust ute när jag satt på tåget till skolan. Då kunde jag i alla fall knäppa några bilder med mobilkameran genom tågfönstret. Jag hoppas verkligen som sagt att detta ligger kvar ett bra tag och att jag får tid till att fota i helgen, för åh vad mycket jag vill fånga på bild när det är så här fint ute!
Jennifer

Hur gör du detdär underbara kollaget??

2015-01-25 @ 19:08:48
URL: http://jenniferenstrom.blogg.se
Anna Holm

Fina bilder! Visst får man mer fotoinspiration när snön ligger såhär! :D

2015-01-26 @ 00:06:16
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/
Anonym

Hur har du redigerat bilderna? Så där så det blir en suddig ram runt bilden! Det var superfint! <3

2015-01-26 @ 17:19:13
Filippa

Vilken cool redigering. Din bloggdesign är jättefin också! :)

2015-02-15 @ 21:14:19
URL: http://filippaludvig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback