But the memories never fade

2015-01-02 | 15:59:01
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Jag hoppas att ni hade en jättebra nyårsafton! Det hade årminstone jag då jag firade in det nya året tillsammans med några av dom som jag tycker om allra mest. Det varade enda in på småtimmarna och vi (jag och Charlie) somnade inte förrän tidigt på morgonen. Sen dess har jag gjort precis ingenting förutom att äta och kolla på Prison Break. Precis så som det ska vara efter nyår.

Hur som helst så har vi klivit in i 2015 och gud vad taggad jag är för det här året! 2014 var det bästa året hittills så förväntningarna för kommande år är riktigt höga. Precis som förrförra året så har jag samlat alla fina minnen och stunder på lappar i en burk. Det ska bli så himla kul att sätta sig och läsa i genom allt för att kunna minnas tillbaka på allt det fina från 2014. Jag har tänkt att göra någonting liknande inför 2015, för hur roligt är det inte att kunna samla alla minnen på ett och samma ställe? Ett stort tips! :) Man kan aldrig bli påmind om allt fint runt omkring sig för ofta. 
Bella

åh gjorde samma sak 2013!

Svar: Så himla roligt ju, kul att kunna läsa igenom allt om flera år liksom. :)
Esmeralda Edenberg

2015-01-02 @ 17:47:04
URL: http://jennyizabella.blogg.se/
Sofie

Har också gjort en sådan till 2014. En så himla kul idé :)

Svar: Åh vad roligt! Ja, det är det verkligen. :)
Esmeralda Edenberg

2015-01-02 @ 18:40:11
URL: http://glossfashion.com/sofies/
Matilda

Hade också en burk förra året. I år har jag istället satsat på en bok där jag varje dag skriver in några saker som gått bra eller jag är glad för den dagen. Samtidigt kan man limma in bilder, ha en bucketlist och annat mysigt på samma ställe :)

Svar: Åh vilken bra idé! Jag hade också tänkt mig något liknande. :)
Esmeralda Edenberg

2015-01-04 @ 20:54:36
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback