En något finare tisdagskväll

2015-02-03 | 23:00:04
Samsung Galaxy S3

Tisdagen till ära har jag spenderat tillsammans med mina fina tjejer. Vi började med en semelfika på stan efter skolan för att sedan dra oss hem till Agnes för att laga mat och fy satan vad gott det var! Satt hur fint som helst kan jag tala om, mmm. God mat och himla trevligt sällskap - svårslagen tisdagskväll det här. :)

Det var väl allt för nu skulle jag gissa på. Har en smärre bloggtorka för tillfället men jag kommer igång snart igen. Nu ska jag däremot krypa ner i sängen bredvid min fina. Godnatt på er så hörs vi! :)
 
Matilda

Hur mysigt! Garantin för en lyckad dag liksom :)

2015-02-04 @ 18:43:27
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback