Mot Frankrike

2015-04-17 | 07:44:43
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Idag är det dags! Om ungefär en timme sätter jag mig i bilen mot Skavsta där planet till Frankrike går vid 12. Efter två timmars flyg och en himla massa buss- och tågåkande så kommer vi befinna oss i Boulogne-sur-Mer senare ikväll. På måndag börjar våran 3 veckors långa praktik på Nausicaa Zoo och gud vad taggad jag är! Detta ska bli så himla roligt! Är dock så sjukt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är helt galet alltså, haha. Jag har aldrig rest utan min familj så det känns såklart lite extra pirrigt. Men som tur är så åker jag ju inte helt ensam, utan jag har ju faktiskt Evelina med mig. Även fast det känns supernervöst så tror jag att vi två kommer klara det här galant!

Vi kommer bo i något lägenhetsliknande som vi har hyrt och som bara ligger 5 minuter från våran praktikplats. På boendet så finns det WiFi så jag kommer se till att uppdatera bloggen så mycket jag kan och hinner under dessa 3 närmaste veckor. Både kameran och GoPron är med så ni får räkna med att det kommer en hel del bilder. Precis som vanligt alltså, haha! :)


Nu måste jag göra mig i ordning och packa ner det absolut sista. Ni får ha det så bra så länge så hörs vi när vi har landat ordentligt i Frankrike! :) Au revoir!
 
julia

Åh gud vad spännande det låter! Du får ha det så himla bra i Frankrike och fota och filma massor, det vore roligt att se! Kram <3

2015-04-17 @ 09:08:28
URL: http://juliapham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback