GoPro Hero3+ Silver Edition

2014-09-18 | 10:28:21
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

I tisdags klickade vi hem denna goding från Webbhallen och redan igår, en dag senare, så kunde vi hämta ut paketet. Leverans när den är som bäst!

I vilket fall som helst så är det alltså en GoPro Hero3+ Silver Edition. Alltså ni anar inte hur länge och hur mycket jag har velat ha en GoPro och nu äntligen har vi skaffat en! Vi ska ju som sagt till Indonesien om mindre än en månad och det är väl främst därför vi införskaffade denna just nu. Gud vad kul det ska bli att testa den och inte minst filma med den i Indonesien! Älskar att den har så hög filmupplösning och att den är vattentät ända ner till 40 meters djup. Åh vad taggad jag är på att använda den här! Ni kommer garanterat att få ta del av bilder och filmer från den här framöver. :)
Alma

vill också ha en GoPro!!

2014-09-18 @ 10:51:37
URL: http://photoab.blogg.se/
AktivaDagar

Roligt! Här har vi också nyligen investerat i GoPro. Otroligt smidig att ha med i fickan!

2014-09-18 @ 17:47:13
URL: http://aktivadagar.com
Madelene Borg

Jag har en likadan som jag hade i Australien. Om du inte har en hållare så bör du köpa en, eller en flytgrej att sätta på i alla fall. Om du ska göra scuba diving så är det bättre med ett handtag eller liknande till, och om ni ska snorkla så finns det så finns det som pannband (lätt att tappa den dock).

Vi fick massor med fina videosar! (Ändra inställningarna om ni inte vill ha konvex bild). Tänk också på att dra kameran sakta i vattnet, det blir annars lätt hackigt. Sedan se till att inte ta på linsen. Vi har ett fingeravtryck (av solkräm) på dom sista videosarna/bilderna, haha. ;)

Ett riktigt bra köp! Jag älskar min! Ett annat tips är att ha ett stort minneskort och extra batteri om det skulle ta slut.

Hoppas allt är bra med dig!
Kram Madelene

2014-10-07 @ 00:53:21
URL: http://madeleneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback