Höstfärger

2014-10-11 | 18:01:18
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Hösten när den är som finast. Man blir så glad av alla färger överallt, men mindre glad när dom fina löven väl faller. Jag har dessutom varit riktigt dålig på att fota höstbilder i år. Det har helt enkelt inte funnits mycket tid över till just det. Lite synd att vi åker utomlands i två veckor snart för när vi kommer hem kommer det antagligen vara alldeles grått och kalt på grenarna. Men gud, jag ska absolut inte klaga, för gud vad taggad jag är inför Indonesien!

För övrigt så hade jag en riktigt rolig kväll igår här hemma med fina gänget. Det blev en hel del dans och skratt vilket verkligen behövdes.

Nu ska jag avrunda och sedan knalla över till Charlie för att spendera kvällen och natten hemma hos honom. Hoppas att ni får en jättebra lördagskväll så hörs vi! :)
Tovvsan

Så fint!

2014-10-11 @ 18:25:56
URL: http://tovvsan.blogspot.se/
Olivia

Fina bilder!
Vad roligt att åka till Indonesien, älskar att resa! :)

2014-10-11 @ 18:55:46
URL: http://nattstad.se/oliviaochsarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback