Hejdå Sverige!

2014-10-16 | 10:05:19
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Jag har nyss sagt hejdå till Charlie som sov hos mig inatt. Gud vad jag kommer sakna honom... För hörni, idag åker vi ju!

Om ungefär en halvtimme kommer vi trycka in vårat pick och pack i bilen för att ge oss iväg. Första stopp blir i Eskilstuna där Benson ska bo medans vi är borta. Åh vad jag kommer sakna honom också... Sedan styr vi bilen mot Arlanda! Planet får 16:15 och efter en lång väntan i Qatar för mellanlandning sätter vi oss sedan på nästa plan till Indonesien. Vi har 19 timmars restid framför oss, men åh vad kul det ska bli att komma iväg! Just nu är det 34°C där nere - ingenting som man tackar nej till precis. Är taggad till tusen!

Jag har inte riktigt koll på hur det kommer vara med internet och så där borta, så det kommer antagligen eka ganska tomt här i två veckor framöver. Om jag inte hinner slänga in något inlägg så får ni följa min instagram (esmeraldaedenberg) för där kommer jag antagligen att uppdatera mer. 

Ni får ha det superbra så hörs vi när vi hörs!
Hejdå! :)
matilda

Ha det bra! väntar med spänning på bilderna som kommer att komma då du kommer hem! :D

2014-10-16 @ 12:57:32
URL: http://tildasofias.blogg.se
Emma

Underbart med sol och värme! Här vaknade man upp till att det snöade. Seriöst snö i oktober? Det är inte okej!

2014-10-16 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback