Levi Strauss

2014-11-28 | 14:03:39
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Detta är helt klart mina nya favoritjeans. När vi var i Indonesien så köpte jag bl.a två par jeans från Levi's - paret ovanför och ett par svarta. Kläderna är väldigt billiga i Indonesien då man kan hitta en mängd olika kläder, både märkeskläder och vanliga kläder, för en riktigt billig peng. De flesta kläder produceras ju i Indonesien vilken är en av anledningarna till varför priset sjunker så pass mycket. Dessa jeans t.ex betalade jag 350 kr för medans dom kostar runt tusenlappen här i Sverige. Ett riktigt kap helt enkelt! Det blev en hel del andra kläder därifrån som fick följa med hem i resväskan, så skulle det finnas något intresse för att se vad jag köpte när jag var i Indonesien så är det bara att hojta till. :)

Idag är det äntligen fredag och det ska bli så himla skönt med helg! Min helg kommer dessvärre bestå av en hel del plugg men också lite mys med pojkvännen och ett eventuellt biobesök. Jag ska verkligen försöka få tid till att sätta mig och redigera bilderna från Indonesien så snart som möjligt också.

Ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs! :)
Tovvsan

Hoppas du får en supermysig fredagskväll!

2014-11-28 @ 20:34:13
URL: http://tovvsan.blogspot.se/
Ida

Jag vill se, hihi :)

2014-11-28 @ 20:38:21
Anna

Jag vill också se:)) Vore svinkul med en klassisk youtuber video, dvs en haul! Det är alltid så kul att se bloggare prata och då får du ett tillfälle till en video:))

2014-11-29 @ 11:46:22
sofie

jag vill gärna se vad du köpte :)

2014-11-30 @ 15:02:44
URL: http://glossfashion.com/sofies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback