Throwback » Brasilien - Mexico 2012

2014-06-17 | 22:17:51
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP VC USD

För snart exakt två år sedan så satt vi på Wembley för andra gången den veckan och såg OS-finalen i fotboll mellan Brasilien och Mexico. Den matchen och hela OS är någonting av det mäktigaste jag har varit med om hittills i mitt liv. Gud vilken underbar stämning det var - hela London kokade! Att sport kan samla så sjukt många människor som brinner för samma sak är helt otroligt.

Ikväll, nästan två år senare så möts dom igen, fast i en gruppsspelsmatch i ett VM på Brasiliens hemmaplan. Det känns helt sjukt att jag har sett nästan alla fotbollslegender som i detta nu visas på tv på riktigt. Önskar så sjukt mycket att jag var där på plats för att se dessa lag igen och inte minst ta del av hela VM. Men det duger helt klart att hänga med från tv-soffan också!

OS-finalen 2012 vann Mexico och nu har andra halvlek precis dragit igång av kvällens möte. Får se hur det slutar ikväll, om det blir en repris från OS eller om Brasilien tar hem det här.

Följer ni också fotbolls-VM? :)
Double Up - Malin & Lina

Underbara bilder verkligen

2014-06-17 @ 23:29:56
URL: http://doubleup.blogg.se/
Johanna

Jajamen, årets höjdpunkt ju :-)

2014-06-18 @ 18:15:46
URL: http://jojjofribberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback