Jordgubbsfrukost

2014-06-20 | 10:46:42
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

God morgon och glad midsommar!
Jag började min dag med en frukost på altanen bestående av jordgubbar och mjölk. Somrigare frukost än så är nästan svår att få till. Det var faktiskt en aning kyligt att sitta där på altanen men det är åtminstone soligt ute så jag håller verkligen tummarna för att värmen hittar hit också. Lite typical midsommarväder med allt från stekhet sol till regn till hagel skulle inte göra speciellt mycket det heller. Vad är en svensk sommar utan lite bipolärt väder liksom?

Min midsommar kommer först att spenderas tillsammans med familjen och lite traditionell sillunch och allt som hör till. Lite senare idag åker jag och pojken min ut till Gustaf för att fira tillsammans med några andra fina människor. Känner på mig att detta kommer bli en riktigt bra midsommar!

Hur kommer eran midsommar se ut? :)
rememberthiis.blogg.se

Gott :D glad midsommar!!

2014-06-20 @ 11:24:50
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback