Gårdagen

2014-06-07 | 10:50:01
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Igår var det Sveriges nationaldag så vi (= jag, pojkvännen och några kompisar) passade på att ha en liten picknick i Stadsparken. Det var fint väder, olika uppträdanden och massor av folk. Det var riktigt mysigt att sitta där under trädet och äta allt gott vi hade med oss samtidigt som vi pratade och skrattade åt allt och ingenting. Riktigt fina personer det där alltså, är så glad att jag har dom! Ser bara mer och mer fram emot sommarlovet där förhoppningsvis var och varannan dag kommer se ut såhär. 

Idag är det i alla fall lördag och mitten av långhelgen. Det ska tydligen åska och regna idag vilket är perfekt väder för tv-spel eller film- och serietittande. Eftersom att jag inte har någonting annat speciellt planerat för dagen än så länge så är det i alla fall så jag kommer inleda min lördag. 

Ha en fin dag så hörs vi! :)
Lea

Hej!
Jo jag är en tjej som älskar att fotografera, men jag bara tar massor av bilder, och sen ligger de bara där i datorn.
Vet du om man någonstans kan lägga upp sina bilder (inte fb eller insta) utan att behöva ha en blogg där mm ska skriva och sådär?

En annan sak, hur fick du din blogg stor?
Drömmer om att få ha en stor fotoblogg som Matilda Engdahl och dig!
Hejhej!

2014-06-07 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback