Bråvalla

2014-06-30 | 23:04:45
Samsung Galaxy S3

Gud vilken bra helg!
I fredags efter jobbet åkte jag och Jonatan ner till Norrköping och årets Bråvalla festival. Där mötte vi upp Gustaf, Carl och Max för att sedan festivala gärnet. Gud så många bra artister vi har hunnit se under så kort tid! På två dagar har vi bl.a sett Style of Eye, Alesso, Veronica Maggio + Håkan Hellström (mäktigaste känslan när han kliver ut på scenen mitt under "Hela huset" helt oförberett), Blasterjaxx, Kings of Leon, Passenger, Otto Knows, Adrian Lux, AN21, Bastille, Kanye West, Axwell och Ingrosso. Ja ni hör ju själva. Trots kylan och pissregnet som vädret till största del bidrog med under festivalen så var det ett par riktigt bra dagar med toppensällskap. Bråvalla avslutades på absolut bästa sett av Axwell och Ingrosso. Känslan av att stå där bara några få meter ifrån scenen mitt i publikhavet och bara ösa till sjukaste droppen går knappt att beskriva. Måste bara få fangirla lite också med att berätta att Axwell både gillade min bild på Instagram och svarade på mitt tweet igår. Hur stört är inte det liksom?!

Även fast jag fortfarande har ont i varenda centimeter av kroppen, tungt huvud och torr hals så var det helt klart värt det! Jag filmade en hel del så jag får se ifall jag kanske klipper ihop en Bråvallafilm av det hela sen. Tyvärr så fick man inte ha med sig systemkameror, men jag bjuder i alla fall på ett par mobilbilder från helgen. :)

Var någon av er också på Bråvalla? :)  
Ebba

Åh, ser helt underbart kul ut ju! Så avundsjuk på alla som var där helt klart alltså haha. Men hoppas ni hade det trevligt!

2014-07-01 @ 15:58:18
URL: http://justlikeebba.blogg.se
Amanda

ååh vad kul och bra det va!! :D

2014-07-05 @ 12:05:19
URL: http://amandaperssons.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback