Någonstans ute i någon skog

2014-07-12 | 15:38:43
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1,8 II

Det senaste dygnet har vi spenderat i ett vindskydd någonstans ute i skogen. Det var en sån där superfin sommardag med sol och värme och massa äckliga blinningar. Vindskyddet låg precis vid en liten sjö så vi badade både en och två gånger. Förutom det så spenderade vi våra timmar där genom att lyssna på musik, grilla och äta massa gott, sjunga och dansa, spela fotboll och prata om allt mellan himmel och jord. Det blev väldigt lite sömn för vissa och ingen sömn alls för andra så man kan ju säga att vi verkligen tog vara på sommarnatten. Så himla mysigt att sitta där vid brasan när solen gick ner för att sedan se den gå upp igen bara någon timme senare. Och att få göra det tillsammans med dessa fina personer gör det ju bara ännu bättre. Hårdaste vikingarna utan tvekan!

Nu måste jag sätta igång med packningen för i morgon åker vi upp vill våran sommarstuga på Väddö. Vi har inte varit där på några år nu så det ska bli riktigt mysigt faktiskt! Vi kommer stanna där i ungefär en vecka och jag tar självklart med mig kameran och även datorn, så bloggen kommer antagligen hållas igång som vanligt. 

Ni får ha det fint så länge så hörs vi! :)
Rebecca Wahl

ÅH KILLEN I DREADS FAN VA SNYYYYGGG

2014-07-20 @ 10:43:11
URL: http://fettmedfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback