Fredagmorgon

2014-07-11 | 08:33:17
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Idag är det redan fredag. Gud vad fort den här veckan har gått! Men det blir väl så när man har roligt antar jag, eller vad är det man brukar säga?

Hela veckan har det i alla fall varit strålande sol vilket är så obeskrivligt underbart. Igår tog vi vara på det genom att bada vid ett fullproppat Djulö för att sedan dra oss mot pizzerian när det första, varma sommarregnet kikade förbi. Även fast det regnade så gjorde det inte speciellt mycket eftersom det fortfarande var så varmt att man ändå kunde cykla i shorts och linne. Låt denna värme stanna please.

Och idag mina vänner, idag ska vi ut på äventyr! I eftermiddag ska jag möta upp mina trogna kompanjoner för att sedan ta vårat pick och pack med oss ut i skogen. Där ska vi spendera det kommande dygnet i ett vindksydd precis vid en sjö. Är supertaggad, kommer bli hur roligt som helst! Kameran följer med (men tyvärr inte den nya) så jag lovar att ni ska få se massvis med bilder när vi kommer tillbaka i morgon.

Ni får ha det så bra så länge så hörs vi - ifall vi nu tar oss ur det här levande, haha...  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback