Fredagen den tionde

2014-01-10 | 16:29:04
Arkivbild (i brist på annat) som beskriver vädret dom senaste dagarna.

Hej på er!
Jag har inte haft tid att höra av mig här sen skolan började, men jag har verkligen haft fullt upp. 
Skoltiden mellan 8:20-15:50 varje dag gör att jag kommer hem runt 17-snåret om dagarna. Då är det mest troligt att det står plugg eller träning eller både och på schemat. Det är alltså det som tar upp all min tid vilket gör att bloggen blir lidande. Men det är smällar man får ta, man måste ju liksom få plats med livet emellan alltihopa också. :)

Fredag idag i alla fall. Galet skönt! 
Vi fick sluta tidigare idag och resten av eftermiddagen och kvällen tänker jag ligga i min säng, äta chips och kexchoklad och titta på serier. Orkar verkligen inte göra någonting annat än det just nu. I morgon intar jag läktarplats i Duveholmshallen där det är fotbollscup och på kvällen vankas det festligheter. 18-årsfest för att vara exakt. Himla fancy! Vad det är för tema och allt sånt där får ni se i ett inlägg i morgon... :)

På söndag har jag dock ingenting på schemat så då ska jag nog ta mig tid att ladda upp några fototips åt er. Det var många av er som önskade just fototips när jag ställde frågan i det här inlägget. Jag har några fototips på lager, men är det något speciellt tips ni vill att jag ska skriva om så är det bara att tala om. Om det är något annat specifikt ni känner att ni vill läsa om så kan ni klicka här och slänga in en kommentar till det inlägget.

Långt och ganska utdraget inlägg så jag avrundar här.
Ha en fin fredag så hörs vi! :)
Anonym

Hur man fotar intressanta landskapsbilder:)

2014-01-11 @ 09:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback