Paint my body

2014-12-08 | 21:38:41
Bilder från Pinterest.

Jag har väldigt länge funderat på att tatuera mig. Jag tycker att det är så otroligt vackert att man kan märka sin kropp med någonting som verkligen betyder något och som kommer finnas med en resten av livet. Små men väldigt betydelsefulla tattueringar är nog mina favoriter. Dom som verkligen har en mening och en historia bakom sig. Sen är det självklart ruskigt snyggt att bara ha någonting att utsmycka kroppen med. 

Jag har länge funderat på vad jag skulle vilja tatuera, för som sagt så vill jag ju att det verkligen ska betyda någonting och att det är någonting som jag kan bära med mig föralltid. Jag har gått och funderat på detta ovanligt mycket på senaste tiden och nu har jag kommit fram till exakt vad jag vill tattuera. Vad det är får ni veta när det väl blir av, vilket nog tyvärr kan dröja en tag. Så länge får ni ta del av tatueringar som jag inspireras av. Som sagt så kommer alla bilder från min Pinterest. Kika in där ifall ni känner för att ta del av fler inspirationskällor. 
Amanda Jönsson

Det är så fint med tatueringar!

2014-12-09 @ 20:38:57
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback