Gili Trawangan

2014-12-31 | 14:13:00
Canon EOS 70D | GoPro Hero3+ Silver Edition

Ni kanske kommer ihåg inlägget om Gili T som jag postade när vi var i Indonesien? Här är i alla fall en hel hög med bilder från dagarna som vi spenderade där. Precis som jag nämnde i det tidigare inlägget om den här ön så är den så pass liten att det endast tar 2 timmar att gå runt den. Det finns inga fordon på ön så man får ta sig fram genom att gå, cykla eller åka häst och vagn.

Gili T är förknippad med alla snorklingsmöjligheter i havet runt omkring och detta tog vi såklart vara på.
Vi snorklade flera timmar varje dag och det var så himla magiskt! Att se havssköldpaddorna var något av det häftigaste jag har varit med om. Längtar något enormt tills den dagen jag har ett dykcertifikat. Förutom att snorkla och bada så solade vi såklart, åt och drack gott och hade det bara asbra. Åh vad jag vill tillbaka hit! En riktig paradisö minst sagt!
Emelie

Ser underbart ut!

2015-01-01 @ 19:48:43
URL: http://karlssonnemelie.blogg.se
liza

Fina bilder! Ska dit i maj, har du något bra tips på boende? :)

Svar: Tack ska du ha! Vi bodde på Oceano Jambuluwuk Resort och var jättenöjda! Hur fint som helst med egna stugor, trevlig personal, god frukost och några få meter till havet. :)
Esmeralda Edenberg

2015-01-24 @ 17:12:09
URL: http://www.mynz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback