En vinterpromenad

2014-12-28 | 14:15:55
Canon EOS 70D | Canon EF-S 18-55/3-4.5

Dom senaste dagarna har det varit strålande sol och nu har vi till och med fått lite snö. Äntligen säger jag bara, hoppas verkligen att den här snön ligger kvar nu och att vi i bästa fall får ännu mer. För hur galet fint är det inte soliga vinterdagar som dessa? 

Igår tog jag, Agnes och Kristin vara på det fina vädret och gick på en långpromenad med ett litet stopp på sjön. Åh så fint det var! Skönt att jag fick nya och fina vinterskor i julklapp också, Converse blir lite kyligt i längden, haha... Idag är vädret i alla fall minst lika fint och åh vad glad man blir av detta!

Nu tänker jag sätta mig och redigare lite fler bilder från Indonesien och senare ikväll drar jag mig bort mot Lovisa för en tacokväll tillsammans med tjejerna. I natt väntas det sedan sovsällskap av min fina. Ser ut att bli en riktigt bra söndag det här. :)
felicia

fina bilder!

2014-12-28 @ 16:51:58
URL: http://feliciaholmgren.devote.se
Anonym

Såå fina bilder!

2014-12-28 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback