True Blue Denim

2013-09-01 | 18:01:23
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Gårdagen bjöd på en sväng till Norrköping för ovanlighetens skull (har ju verkligen inte hängt där i två veckor i rad och kommer ju verkligen inte hänga där i tre år framöver liksom). Målet var att hitta ett par jeans och en och annan BH och det var precis det jag fick med mig hem också. Jeansen ser ni på bilden ovanför - ett par mörkblåa True Blue från Lindex. Nedsatt pris som det var på dessa godingar fick jag dom för en hundring istället för det fyrdubbla. Sjukt bra kap för ett par såna här fina brallisar om ni frågar mig. :)

Påväg hem från Norpan hämtade vi upp Charlie och han spenderade resten av dagen, kvällen och natten hemma hos mig. Så himla mysigt, gud vad jag älskar den grabben alltså! 

Just nu håller jag på att skriva ut bilder som jag ska sätta upp på min vägg ovanför sängen. Ni kommer självklart få se hur det ser ut när det väl är färdigt sen! :)

Ha det fint så hörs vi! :)
Sofia

Riktigt snygga :-)

2013-09-01 @ 19:05:14
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Emma

Men gud vad snygg! Sjukt lika levis jeans :)

2013-09-01 @ 19:29:07
URL: http://emmalindblom.se
Felicia

Supersnygga ! Hihi var också i norrköping igår, att vi inte träffade på varandra :)

2013-09-01 @ 20:25:56
URL: http://feliciaasj.blogg.se
hej

du var på första sidan igen på blogg.se hihihhih

2013-09-01 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback