Finfredag

2013-09-20 | 16:02:27
Samsung Galaxy S3 | Snapseed

Varje fredag så har vi i klassen såkallad Freaky Friday.
Det går alltså ut på att man väljer ett tema som alla ska klä sig efter varje fredag. Vi har bl.a haft skjortfredag och mysfredag.

Denna fredag så var det finkläderna som åkte fram i form av kavaj, fluga, slips, klänning och allt där i mellan. Vi käkade dessutom en väldigt lyxig skollunch i betående av potatisbullar och champange (äppeljuice*) i äkte champangeglas (plastglas köpta på ÖB*). Alla var sådär superstilga så att man nästan avled. Hela klassen borde få Nobellpris i fancyness om ni frågar mig!

Nästa fredag är det antagligen sopfredag som gäller. Vi ska alltså går runt iklädda soppåsar hela dagen. Det här med Freaky Friday är någonting som bara gör fredagarna ännu bättre än vad dom redan är! 

För ungefär en timme sen klev jag av tåget och drog mig hemmåt. 
Alldeles strax ska jag rulla bort mot min fina pojke och spendera kvällen och natten där. På lördagkväll är familjen bortbjudna på middag. Detta ser helt klart ut att bli en bra helg! :)

Ha det toppen så hörs vi!
Trevligt helg! :)
johanna

haha men vad kul!

2013-09-20 @ 17:19:15
URL: http://tigermysig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback