Två på Island

2013-11-10 | 15:53:59
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55

Idag är det ju farsdag så vad passar då bättre än ett inlägg med bilder på mig och min kära padre?
Dom här bilderna fotades när vi var på fotoresa på Island i somras. Här hade vi stannat till vid ett jättestort och vacker berg. Som ni kan se i bakgrunden så gick det lösa islandshästar på ängarna bredvid vägen. Solen hade precis gått ner bakom berget och även fast det var skapligt kyligt så var det en sån himla fin kväll! Längtar tills jag har redigerat klart bilderna därifrån, ska bli så kul att få visa er! :) 

Som ett litet avbrott mot alla seriösa bilder så riggade vi upp stativet och kameran för att ta lite plojbilder på oss. Vi borde verkligen ha tagit fler såna här bilder - så himla roligt att ha ju!

Men över till själva huvudämnet då: 
Vi brukar inte fira farsdag särskilt mycket utan vi tar en liten fika ikväll bara. Mysigt det med! Med dessa bilder vill jag egentligen bara säga att jag älskar min pappa så himla mycket! Världsbäst är vad han är, men det vet han ju redan. :)
Emma

Hur länge var ni på Island och vad kostade resan totalt? :)

Svar: Vi var där i tre dagar. Jag kommer inte ihåg exakt vad allt landade på, men runt 4000 kr/person för flyg + hotell och sen ca. 800 kr för hyrbil + bensinkostnader. :)
Esmeralda Edenberg

2013-11-10 @ 16:32:45
URL: http://emmamaki.weebly.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback