Fredag 131115

2013-11-15 | 08:28:48
I brist på annat - gammal Instagrambild @ esmeraldaedenberg

Godmorgon hörni!
Fredag idag och sovmorgon för min del. Det är himla nice att börja veckan med sovmorgon och avsluta den likadant kan jag tala om. :) 

Den här veckan har jag haft fullt upp med plugg, fotbollsträningar inför DM i helgen, pojkvänsmys och lite musikaltittande med fina amigos. Därav frånvaron från denna lilla bloggish. Uppdateringen kommer inte bli särskilt mycket bättre under helgen heller för den delen. Efter skolan idag så åker jag och några fler från klassen hem till Kevin i Linköping för att sova där i natt. På lördag är det tapetval och plugg som gäller samt en liten avslutningsmiddag med laget på kvällen. Söndagmorgon rullar vi not Nyköping för att köra DM i futsal. Så ja, min helg är helt enkelt ganska superfull, men det är inte mig emot. En av nackdelarna är ju som sagt att bloggen bli lidande, men så blir det ibland. :)

Nu ska jag dubbelkolla så att jag har packat allt som behövs till ikväll innan jag tar tåget mot Norrköping och skolan.

Hoppas ni får en asbra fredag och en ännu bättre helg så hörs vi när vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback