Dagen efter Valborg

2013-05-01 | 09:11:49
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD | Photoshop CS6 | Bild från en träningsmatch för några veckor sen. Den vann vi förövrigt med 7-0, ifall det var någon som ville veta, ehe..

Hej på er!
Idag är det första maj och vi är lediga. Sjukt skönt säger jag bara! 

Men ingen sovmorgon här inte! 10:30 är det samilng inför match, så då rullar vi upp mot Västerås för att möta BK 30. Jag blir bänkvärmare den här matchen eftersom att jag fortfarande är skadad. På torsdag ska jag till sjukgymnasten och kolla upp skiten, men det är en helt annan historia.

Eftersom att det blev en tidigt morgon imorse så blev Valborgsnatten inte sådär jättesen och livad. Den började med middag med familjen tillsammans med pojkvännen och familjen Hult. Därefter drog jag och Charlie ner till en av stans alla majbrasor. Själva elden var väl inte mycket att ha om man säger så, men det brukar den ju i och för sig inte vara, haha... Men vi träffade på en hel del folk och vi hängde med några grymt sköna peops, så kvällen blev bra ändå trots allt! :)

Hur var eran Valborg? :)

Nu ska jag käka frukost och göra mig i ordning för att sen ta mig ner till samlingen. Sjukt taggad även fast jag inte ska spela, haha! Idag är det kross som gäller Värmbol! 

Ha en grym första maj så hörs vi! :)
Diana

Hej, ville bara säga att du har en jätte fin blogg och tar jätte fina bilder! Hur många läsare har du? Kram :D

Svar: Men åh, tack snälla du! Det brukar variera lite, men mellan 200-400 unika per dag. :)
Esmeralda Edenberg

2013-05-01 @ 16:59:40
URL: http://nattstad.se/leadianas
Alma

Hejsan! jag måste bara säga att jag verkligen älskar din blogg!
har en liten fråga, vart har du köpt dina gröna hörlurar?:)

2013-05-01 @ 17:23:53
URL: http://down.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback