Selfie

2013-06-01 | 23:04:53
Canon  EOS 600D | Canon EF-S 18-55

Tänkte bara slänga in en liten bild såhär på kvällskvisten. Eller på kvällsgrenen eller på kvällsstammen ifall man nu skulle vilja det. 
Det var ett tag sen jag fotade i studion (shiet, det där lät ju nästan proffsigt till och med!), så jag knäppte några snabba bilder när jag ändå inte hade någonting annat för mig. Inget speciellt sådär. Mina porträtt idéer har väl varit fler om man säger så, så det fick bara bli några bilder rätt upp och ner. 99% av bilderna fångade mina mytomspunna och ytterst läckra snapchat-miner, så detta var i princip den enda som blev någorlunda seriös, ehe...

Japp japp, det var väl typ det jag hade att babbla om.
Fred ut! 
Annster

Fin bild :)

2013-06-02 @ 02:20:05
URL: http://annster.se
emmaoster.blogg.se

Hej! Har du köpt Photoshop eller du har laddat ner det från prate bay med crack eller något sånt? Kram :)

2013-06-06 @ 08:34:03
URL: http://emmaoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback