Bring it on

2013-01-01 | 14:36:00
Bild från Google. Text och redigering av mig. | Update: Förövrigt så har min bild fått över 600 likes på We♥It! Helt sinnessjukt! :')

Hej på er och ett riktigt gott nytt år!!
Jag hoppas att ni hade en supebra nyårsafton och att eran första dag på det nya året har varit minst lika bra! :) Min kväll och natt spenderades hemma hos Isabelle tillsammans med några andra polers. Det blev sjukt mycket skratt, mycket mat och en hel del fyrverkerier och smällare! Jag fotade en hel del och dom bilderna tänkte jag visa er lite senare. :) 

Det känns helt sjukt att vi redan är inne på 2013! Vart tar tiden vägen liksom? Jag får nästan lite ångest för att tiden går så sjukt fort. Man hinner knappt tänka innan åren svischar förbi! 

2012 har varit ett år med väldiga upp- och nergångar. Jag har varit med om sjukt roliga och häftiga saker som kommer förbli minnen för livet, samtidigt som jag ibland har mått så sjukt piss av olika anledningar. 2012 har varit en riktig berg- och dalbana där jag kommer ta med mig många minnen ifrån, både bra och dåliga. 

Jag tänker inte sitta här och påstå att 2013 kommer bli så himla mycket bättre och att det här kommer bli mitt år, för det har jag egentligen ingen som helst aning om. Världen funkar inte utan med- och motgångar.

Men en sak som är säker är att jag ska göra allt jag kan för att göra 2013 så bra utifrån mina förutsättningar och utifrån det jag kan göra. Jag ska ta vara på tiden och göra sånt jag tycker om och sånt jag blir glad av. Jag ska försöka ta fram något positivt ur allting, även fast livet är tufft. 

Jag ska göra 2013 så bra som möjligt, oavsett hur året kommer se ut. :)
Sofia

GOTT NYTT! :-D

Svar: Detsamma! :D
Esmeralda Edenberg

2013-01-01 @ 16:42:41
URL: http://lovejournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback