Bilder från en helg i Täby

2013-01-27 | 20:23:40
Samsung Galaxy S3 | Photoshop CS6

Hejsan på er!
För några timmar sedan klev vi innanför dörren efter en lång bildresa från Täby. Som jag berättade i förra inlägget så var vi där över helgen för att hälsa på hemma hos familjen Sjöberg. Lika trevligt som vanligt! :) Vi hann med en liten tur till Täby Centrum för lite shopping och en mycket god fika. På kvällen bjöds det på god mat, god efterrätt, Wii-spelande och filmtittande. I morse gick vi ut på en skön vinterpromenad (jag visar fler bilder från promenaden i ett senare inlägg) innan det var dags för lunch och hemfärd. En fin helg om ni frågar mig! :)

Hur har eran helg varit? :)
Becka [fotoblogg]

Så fina bilder! ^^♥

2013-01-27 @ 20:52:22
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Liinn ♥

Köpte du chillbox i täby c? Dom är så sjukt goda :D

Svar: Nej, tyvärr så gjorde vi inte det, även fast jag helst av allt skulle kunna äta upp allt som fanns där, hihi... :3
Esmeralda Edenberg

2013-01-27 @ 21:24:10
URL: http://quad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback