Urbanears

2013-12-25 | 13:42:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Dessa babes låg i ett paket med mitt namn på under granen igår.
Ett par vita Urbanears, precis såna som jag önskade mig! Jag kommer så gott som bo med dessa på huvudet dygnet runt. Så himla fina och så himla bra! Dom hörlurarna som jag fick förra året har jag lyckats spränga (ehe...) så dessa var väldigt välbehövliga. Mina nya favoriter, hihi. :)

Idag är det onsdag och juldagen. Detta kommer nog bli en lugn och skön dag med filmtittande, spel, käk av julgodis och julmat som blev över från igår och lite pill med gårdagens julklappar. Himla skön dag helt enkelt. :)

Hur er eran juldag ut? :)
Annika

Snygga!

2013-12-25 @ 20:05:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback