Lördagsmorgon

2013-12-07 | 09:24:20
Samsung Galaxy S3

Godmorgon!
Vaknade upp till en supermysig soluppgång och ett snötäckt landskap - kan ju inte bli en mycket bättre lördagsmorgon! 

Just nu sitter jag och äter frukost. Jag ska strax knalla iväg till Geena och sen vidare ner mot stan för att möta upp Maja och Linnea. Julklappsshopping står på schemat. Det var längesen jag träffade mina brudar så det ska bli supermysigt! 

Senare idag så drar jag mig mot Charlie för att sen ikväll hjälpa till och jobba på hans mammas 50 års-fest. Får med mig Charlie hem om sovsällskap ikväll för att i morgon bitti rulla upp mot Stockholm och julmarknad och annat mys. Om vädret tillåter vill säga, men det hoppas vi på!

Ha en superfin dag så hörs vi! :)
Rebecca&Mathias

Låter som en härlig start på dagen och fina bilder! Ha en fortsatt fin Lördag! :)

2013-12-07 @ 09:27:40
URL: http://twoplusone.se
Caroline Lundberg

Glad andra advent! :D

2013-12-08 @ 12:22:23
URL: http://carolinelundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback