Knäppingsborg

2013-12-10 | 19:46:27
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

I söndags var egentligen tanken att vi (familjen + pojkvänen) skulle ta en tripp till Stockholm, men det blev ändrade planer så vi tog en liten tur till Norrköping istället.
Vi besökte först en liten julmarknad innan vi drog oss vidare mot Knäppingsborg. Eftersom jag går i skolan i Norrköping så åker jag förbi Knäppingsborg med bussen ungefär varje dag, men jag har aldrig haft tid att besöka själva stället. Men jag kan säga att det är precis lika mysigt där som det ser ut att vara. Nästan som Norrköpings egna lilla Gamla Stan. Framemot eftermiddagen så började det dessutom snöa - så himla mysigt! Vi avslutade trippen med käk på Pizza Hut och lite spring i Ingelsta. Himla fin söndag helt enkelt! :)

Snön som kom förra veckan håller redan på att smälta bort... Det märktes främst när jag var och tog en fika med Charlie nere på stan förut idag. Igår var torget helt snötäckt medan det låg slask överallt idag. Vad händer liksom? Ge oss minusgrader, helst massor tack. :)

Tänkte i alla fall spendera min kväll med att försöka bli klar med så mycket plugg som möjligt. Det skulle vara så skönt att bli klar med allt den här veckan så att man bara kan njuta av sista veckan innan jullovet nästa vecka. Så det är alltså där min tisdagskväll kommer utspela sig - i skolböckerna.

Ha det fint så hörs vi! :)
Alma Bengtsson

Så fina bilder!! :)

2013-12-10 @ 20:05:07
URL: http://photoab.blogg.se/
Sofia

Härliga bilder :-)

2013-12-10 @ 22:12:32
URL: http://lovejournal.blogg.se/
EMELIECATRINE

Ja, min stad är allt bra =)

2013-12-10 @ 22:23:22
URL: http://emeliecatrine.webblogg.se/
Anonym

hur länge har du och Charlie varit tillsammans? ni är sååå söta

Svar: Vi har varit tillsammans i snart 10 månader. Men åh vad gulligt av dig! :]
Esmeralda Edenberg

2013-12-15 @ 16:28:41
josefine

så himla mysig blogg!!

2013-12-19 @ 03:57:13
URL: http://www.scenbloggen.se/josefinesinclair
tilda

Vill också till knäppingsborg, hört lite om det och det verkar så fint!! Men alltså måste bara säga att du och Charlie är så fina... blir så glad att ni är tillsammans!! (töntig som jag är hehe) nemen ville bara säga det, ha en fin jul!!

Svar: Ja det är verkligen hur mysigt som helst där! Så himla jobbigt att åka förbi där varje dag när man så gärna vill kliva av bussen och knalla runt där varje gång. Du borde verkligen åka dit någon gång! Men ååh, herregud vad söt du är!! Ha en himla fin jul du också!
Esmeralda Edenberg

2013-12-20 @ 17:42:24
URL: http://tildalycke.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback