Minifrågestund över helgen

2013-08-08 | 21:14:21

Som jag berättade igår så åker vi alltså iväg till Rom över helgen. 
Planet lyfter runt 07:00 så det är uppstigning runt fyrasnåret där någonstans. Äh, sova kan man göra när man är död liksom, haha! Nej, men det ska verkigen bli hur kul som helst att komma iväg! Rom verkar vara en supermysig stad så förhoppningsvis kommer jag komma hem med några fina bilder att visa er. :)

Men om jag nu ska komma till saken med detta inlägg så tänkte jag ha en liten minifrågestund medans jag är borta! Det kommer stå tomt här i bloggen tills jag kommer hem (vilket är på söndag kväll någon gång), så tills dess kan ni alltså ställa några frågor till mig ifall det är någonting ni vill veta eller undrar över. Jag svarar på dom frågor jag får in när jag kommer hem. Låter det bra tycker ni? :)

Ni får ha en toppen helg så hörs vi när jag har landat i Sverige igen!
Kram på er! :)
Becka från Småland :)

Hej här kommer lite frågor :)
1. Vad vill du jobba som när du blir äldre?
2. Vad är din hund för ras? Han är så otroligt söt :D
3. Vilken linje ska du gå på Himmelstalundsgymnasiet?
4. Var hästen Max din häst? Han du skrev om i förra inlägget :)
Hoppas du får en trevlig resa :)! från Becka :)!!

2013-08-08 @ 23:04:48
emma

vad ska du gå för linje nu I höst?
Ditt drömresemål?

2013-08-09 @ 15:26:39
Caroline

- Om du skolle utvärdera ditt macroobjektiv; för/nackdelar, fokus, kvalitet
-Varför började du spela fotboll?
-Vad tycker du är roligast att fotografera?

Fin blogg, kram :)

2013-08-10 @ 01:14:02
Klara

Hur många följare har du dagligen? :)

2013-08-10 @ 15:30:17
Elsa

hej, har några frågor!
jag är från helsingborg, haha undrar bara hur du hade det här, vad tyckte du om stan?
lite konstig fråga som jag förstår är svår att svara på själv men är du bra på fotboll? såg att du kom med i distrikslaget men tackade nej!

2013-08-10 @ 20:42:18
Sofie

Ditt bästa fototips?

Ditt favoritklädesplagg? :)

2013-08-11 @ 23:36:53
URL: http://ruthsofie.blogg.se
Ida

Tycker du om autofokusen på ditt 50mm objektiv?

2013-08-12 @ 14:02:37
Felicia Andreasson

När du var på Island, åkte du någon speciell resa med guide där då.. alltså med buss, bil m.m. ? Jag ska nämligen dit nästa sommar så tänkte om du har något att tipsa om?

2013-08-12 @ 15:52:10
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Ebba

Hur man kan få mera inspiration och bli lite mera kreativ när man fotar?

2013-08-12 @ 16:59:13
URL: http://ebbafotardig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback