Tredje dagen i England

2012-09-03 | 19:44:21
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Tamron AF 70-300/4-5.6 SP Di VC USD

Den 9 augusti 2012 måste nog ha varit en av dom bästa dagarna i hela mitt 15 åriga liv! Vi gick runt en hel dag i London iklädda Sverigekläder och stötte på massor av sjukt sköna människor! Det var sådan superstämning i hela staden under OS, det går liksom inte att beskriva för dom som inte var där! På kvällen intog vi våra platser på rad 17 på Wembley Stadium för at se damernas OS final i fotboll mellan Japan och USA. Och fy hellsike vilket tryck det var där! Åh, jag får rysningar och blir nästan tårögd bara jag tänker på det! Själva matchen var ju dessutom av världsklass, det var nog en av dom bästa jag har sett! Att se alla dessa världsstjärnor så pass nära, jisses alltså... Som sagt, det går verkligen inte att beskriva hur himla mäktigt alltihopa var! Jag kommer leva på den här dagen tills jag dör, det kan jag lova! 

För er som inte är speciellt fotbollsintresserade så kanske inte det här är så himla spännande att läsa om, men jag kände ändå att jag var tvungen att få ur mig det. Åh åh åh, skulle göra vad som helst för att få leva om den där dagen om och om igen! Som sagt, det går inte att sätta ord på det! ♥


Becka [fotoblogg]

Jättefina bilder, du är verkligen duktig på att hitta motiv & förmedla en känsla i bilderna :D

Svar: Åh vad kul att du tycker det, superroligt att höra! Tack ska du ha! :)
Esmeralda Edenberg

2012-09-03 @ 20:18:17
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Malin

Åh vad kul och otroligt fina bilder!! :)

2012-09-03 @ 21:13:04
URL: http://Summershadow.blogg.se
Tea

Underbart fina bilder! :D

2012-09-05 @ 17:02:51
URL: http://teajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback