Studiedag

2012-09-17 | 10:25:25
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er era söta små kottar! 
Idag är vi lediga från skolan på grund av studiedag. Hur himla skönt är inte det liksom? Längre helg är ingenting man tackar nej till precis! :) Slog till på stort i morse och körde på min standard fruskot bestående av hallonsmootihe med flingor. Perfa! :)

Den här lediga dagen har jag faktiskt inte planerat någonting speciellt. Det blir väl antagligen en sån där mysig hemma dag, har varit i gång hela helgen så det skulle sitta fint med en sån dag just idag! Sen så är det ju såklart fotbollsträning ikväll också! :)

Det var väl allt för nu. Hör av mig lite senare idag, så vi hörs då! :)
Ha en fin dag!

PS:// Glöm inte att checka in det här inlägget! :]


Malin

Åh vad gott det ser ut att vara och fin bild! :)

2012-09-17 @ 11:09:46
URL: http://summershadow.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Underbart med studiedag! & jättefin bild! :D

2012-09-17 @ 16:14:31
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback