Nästan en helt vanlig torsdag

2012-09-13 | 17:42:31
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hejsan hoppsan i lingonskogen!
Ungefär sådär (↑) har jag sett ut idag, ifall man räknar bort håret och sätter dit en mössa istället. Fett ganster som man är liksom! Eller nåt... :]

Nej men idag har det bara varit en helt vanlig torsdag. Vi slutade skolan tio i fyra och egentligen skulle jag ha kört fotbollsträning direkt efter skolan, men så blev det inte idag. Ikväll ska vi nämnligen på någon slags informationskväll inför gymnasiet, så jag det skulle bli megastressigt att hinna träna, duscha, byta om, käka och allt annat innan kvällens lilla aktivitet. Så vid halv sju befinner jag mig nere vid Duveholmsskolan för en liten kick-off. Även fast jag nyss börjat 9:an så längtar jag supermycket till gymnasiet, haha! :3 

Ja hörni, idag blir det inte mycket intressantare än så här! 
Vi hörs när vi hörs! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback