Fotbollsmatch

2012-09-09 | 17:45:37
Canon EOS 600D | Tamron AF 70-300mm/4-5.6 SP Di VC USD | Fotograf: Pappa | Helt klart den bästa segerdansen!

Tjena tjena!
Idag drog A-slutspelet i våran serie igång och dom första vi mötte var Gnesta. Det är det enda laget som vi förlorade mot i grundserien, så vi var ju skapligt taggade på revansch. Och det fick vi också, vinst med 3-1! Så sjukt skön seger! Dessutom spelade vi för första gången på A-planen med stor läktare och hela köret, så det var asnice! :)

Jag kom nyss hem från fotbollsplanen faktiskt, där jag var och tittade på A-lagets match med lite goa bruds! Nu ska det pluggas kemi och annat bajs och efter det tänkte jag sätta mig och redigera lite bilder!

So long! 


Becka [fotoblogg]

Härlig bild!

2012-09-09 @ 19:05:26
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Linnea

Hej! Först vill jag bara säga att din blogg är sjukt bra och dina bilder alldeles underbara! Sen har jag en fråga:
Jag är väldigt sugen på att lägga in en weheartit widget i menyn så som du har gjort och jag har läst ditt inlägg där du skrev hur man gjorde, men när jag klistrar in koden i kodmallen och sen förhandsgranskar blir det bara en stor tom ruta/mellanrum i menyn. Har du någon aning vad det beror på och/eller hur jag ska göra? Jättetacksam för svar! Kram!

Svar: Hejsan! Åh vad roligt att du tycker det, tack ska du ha! :')
Och som svar på din fråga: jag vet faktiskt inte riktigt vad det kan bero på. Det är lite svårt att veta vad som är fel när man liksom inte ser hur det ser ut och så. :) Det kanske är så att det bara blir en vit ruta när du förhandsgranskar men att widgeten syns när du väl har sparat, det brukar bli så ibland. :) Annars vet jag faktiskt inte vad det kan vara för fel... :]
Esmeralda Edenberg

2012-09-09 @ 19:37:55
URL: http://linneasskrivbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback