En lerig träning och vardagsskit

2012-09-26 | 20:41:00
HTC Sensation | Efter dagens leriga fotbollsträning. Det var skitigare och blötare än vad det ser ut, jag lovar! | Inte speciellt kul med mobilbild, men just ni har jag ingenting annat att bjuda på... :/

Hej på er!
Idag har det varit full rulle hela dagen, precis som alla andra dagar. Jag åkte till skolan runt 8 imorse och kom hem någon gång runt 19 på kvällen. Skolan och träningar tar upp så himla mycket tid och när man väl kommer hem så väntar det massor med plugg. Ingen rast och ingen ro här inte! Det är knappt så att man hinner med att andas i mellan åt, haha!

Så det är alltså därför som jag inte har bloggat så ofta den här veckan och jag är rädd att uppdateringen kommer toppa och dala lite grann, men det hoppas jag att ni inte har några problem med! :) 

På tal om fotboll så tänkte jag också bara berätta att jag har blivit uttagen bland 30 stycken till nästa träning med Sörmlandslaget, alltså vårat distriktlag! Jag var ju med på första uttagningen förut i våras någon gång, men längre än så kom jag inte. Men nu har jag och några andra alltså fått en ny chans. Superroligt! :) Jag kanske inte kommer längre än såhär den här gången heller, men jag ska i alla fall försöka att göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker! :)

Aja, slutbabblat om fotboll och vardagsproblem. ;)

Även fast jag har fullt upp mest hela tiden så ska jag försöka uppdatera så ofta som jag kan!
Så vi hörs hörni! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback