Bland trädens löv

2012-09-08 | 10:00:05
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Nu på morgonen gick jag en sväng med hunden och kameran. Det var riktigt kyligt ute, äkta höstluft som rensar lungorna vid första andetaget. Sånt tycker vi om! :) Särskilt när det är sånt där mysigt morgondis och när det är alldeles tyst i staden där man går med finaste fyrbentingen brevid sig. Finns nog ingen bättre start på en fin dag! Dock så dog kameran efter ungefär 10 meter, så bilden ovanför var den enda som fastnade på minneskortet. Aja, det kommer fler mornar! :)

Nu har jag precis ätit frukost och just nu håller jag på att ladda upp videobloggen på Youtube! Så den kommer komma upp här lite senare under förmiddagen! Stay tuned! :)


Filippa

Hej! Du tar jätte fina bilder, du är min förebild inom fotografering, helt klart! Kram, ha en fortsatt fin dag. :)

PS. Bilden ovanför var jättefin! DS.

Svar: Åh men gud vad roligt att höra! Tusen, tusen tack! :') Tack detsamma, ha det fint! :)
Esmeralda Edenberg

2012-09-08 @ 10:07:31
claudia

fin bild!

2012-09-08 @ 10:18:35
URL: http://claudiaia.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Älskar bokehn i bakgrunden!

2012-09-08 @ 11:43:17
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback