Angående tävlingen och röstningen

2012-09-20 | 18:32:23
Längst upp till vänster: Ett av mina tävlingsbidrag i den här tävlingen. Dom andra bilderna: Fotade i samma veva som tävlingsbidraget. 

Kommer ni ihåg det här inlägget där jag bad er rösta på min bild i en fototävling? Den tävling där min bild (längst upp vill vänster ←↑) blivit utsedd till en av dom 50 bästa och har chansen att vinna fin fina priser, så som fotoprylar, en resa till Azerbaijan och en workshop med en fotograf från National Geographic, kommer ni ihåg det?

För först och främst vill jag bara säga tusen, tusen, tusen tack till alla som har röstat på min bild hittills! Ni förstår verkligen inte hur lycklig jag blir av att se att min bild ligger över 400 röster för tillfället! Ni är bäst, tack! :')

Kommer ni ihåg att jag berättade att man kunde vinna på två olka sätt? Antingen genom just denna röstomgång eller genom en jury som tittar igenom alla bilder och väljer ut en 1:a, 2:a och 3:a. Nu är det nämligen så att jag har kommit vidare bland dom 50 bästa i juryomgången också! Alltså, det är helt äckligt sjukt! Fattar ni, mina bilder av alla 4000 bilder som blivit in skickade från ca. 90 olika länder, har blivit utsedd bland dom 50 bästa två gånger om! Alltså herregud, jag finner verkligen inga ord, detta är ju liksom en vinst i sig! :')

Det är alltså så att jag har skickat in 10 olika bilder i temana "I love nature" och "I fear pollution". En slags "för-jury" har valt ut 50 olika personer och deras bildserier som sedan går vidare till den riktiga juryn (bestående av bl.a fotografer från National Geographic och Leyla Aliyeva, Azerbaijanska presidentens dotter). Dom väljer som sagt ut dom bildserier som dom tycker är bäst, alltså själva innehållet av dessa 10 olika bilder.

Den 2 oktober utses vinnarna, men redan den 25 september avslutas röstomgången.

Åh, det skulle verkligen vara helt underbart att vinna det här! Men som sagt, det är ju liksom redan en vinst att "bara" vara bland dessa utvalda, två gånger om dessutom! Jag blir nästan lite rörd, på riktigt alltså... :')

Som sagt, jag är verkligen underbart tacksam för alla ni som röstat på min bild hittills! Ni är guldvärda! :')

Jag meddelar hur det har gått sen när tävlingen har avslutats! :)
Felicia

åhh gud vad roligt! har även upptäckt att det går att rösta flera gånger !:)

2012-09-20 @ 20:04:05
URL: http://feliciaasj.blogg.se
Malin

Jättefina o söta bilder :)))

2012-09-20 @ 22:27:38
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback