Höstfärger och onsdagssnack

2012-10-10 | 18:36:31
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Idag har jag suttit i skolan ända från 08:30 till 15:50. Det är ju liksom nästan hela dagen! Åh, onsdagar är verkligen den värsta skoldagen i veckan... Särskilt när det har varit superfint väder hela dagen och så sitter man där på sin hårda stol vid sin fyrkantiga bänk med sina tjocka böcker framför sig och bara längtar tills dagen är över. Idag räknade vi till och med ner hur många timmar och minuter det var kvar tills vi slutade var och varannan sekund. När klockan väl slagit 15:50 och vi äntligen slutade för dagen, ja då hade ju det underbara vädret övergått i det gamla vanliga molntäcket. Alltså vad vill världen oss för ont, haha?! 

I vilket fall som helst så gick jag ut och fotade lite när jag kom hem, även fast solen gått och gömt sig. Här ovanför ↑ ser ni tre utav dom bilderna jag knäppte. 

Nu ska jag käka och efter det måste jag plugga till kemi provet som vi har på fredag. Det börjar sakta men säkert sätta sig i hjärnan nu, men om jag känner mig själv så kommer jag sitta där på fredag med hjärnsläpp och hela köret i alla fall...

Aja, slutbabblat om allt och ingenting. Vi hörs höreni! :)
minabrun - photo

fina bilder!

2012-10-10 @ 19:00:59
URL: http://miinabrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback