Tre från musikalveckorna

2012-11-14 | 19:35:42
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Här har ni tre bilder från dom två musikalveckorna som vi 9:or har haft i skolan. Jag har inte hunnit fota så mycket som jag önskat under dessa veckor, men det kanske blir några fler bilder i morgon, för då smäller det! Vi har genrep på förmiddagen och sen på kvällen kör vi på två föreställningar. På fredag kör vi två till, men då för dom yngre eleverna på skolan. Jag agerar som skådis med mina 4 repliker och så är jag med och dansar lite fint också. Kommer bli as roligt att äntligen få visa upp våran musikal efter allt slit dessa veckor! :)

Musikalen är också en av dom anledningarna till varför jag inte har hunnit blogga så värsta mycket dom här veckorna. Men jag ska försöka bättra mig, för snart återgår vi till vanlig skolgång med vanliga lektioner. Då hade jag tänkt börja lite smått med era önskeinlägg också... :)

Nu har jag precis ätit mat efter en fotbollsträning och snart bär det av till biografen för att se Breaking Dawn part 2 med några polers. Fint höreni! :)

Vi ses och hörs! :)
Becka [fotoblogg]

Härliga bilder! ^^♥

2012-11-14 @ 20:11:40
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback