Tallåsskolans musikal

2012-11-16 | 15:45:09
Bara för att ni är så himla bra så bjuder jag på en urläcker bild från en utav föreställningarna. Och ja, det är jag som bär den underbart vackra afroperuken...

Nu är dom två musikalveckorna över! Gud så snabbt det har gått, måste ha varit för att vi har haft så himla roligt! Igår kväll hade vi två föreställningar där det var asbra drag på publiken och idag hade vi två föreställningar för skolelever. Jag tror nog att jag aldrig har varit snyggare än vad jag var på musikalen. Jag menar checka in mina underbart fina byxor och det stora krullet liksom! Men vad gör man inte, man går ju bara i 9:an en gång i livet! :) 

Men nu är musikalen över och dom här två veckorna har verkligen varit superroliga, trots allt slit och dom sena dagarna. Det är himla trist att det har tagit slut, men ska jag vara ärlig så är det faktiskt lite skönt att återgå till det normala igen, för jisses så trött man blir av sånt här, haha!

Nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt i några timmar innan jag drar vidare mot Vickan tillsammans med några andra för att ha tacokväll. En bra avslutning på två toppen veckor! :)

Tjingeling!
Becka [fotoblogg]

Härlig bild, riktigt 80-tals!

2012-11-16 @ 17:26:43
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
En bloggläsare

Går inte du på Nyhem? :)

Svar: Nej, jag bytte skola i slutet av 8:an. :)
Esmeralda Edenberg

2012-11-16 @ 20:22:08
Felicia Andreasson

Cool bild! :)

2012-11-16 @ 21:42:24
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Mathilda

Hej, jag har en liten fråga ;)
Hur gjorde du din hemsida? Vad heter sidan du gjorde den på osv? (:

Fiiin blogg! :D

Svar: Jag använde mig av ett program som heter jAlbum som går att ladda ner. Det är det programmet som jag använt för att skapa albumen och för att ladda upp bilderna. Startsidan har jag och min pappa kodat ihop själva. :)
Roligt att du gillar min blogg, tack ska du ha! :)
Esmeralda Edenberg

2012-11-17 @ 11:09:04
Tilde [foto & design]

Vilket härligt afrohår! ^^ Din blogg är superfin!

Svar: Hahaha, ja man kände sig lite extra flashig med det på huvudet, haha! ;) Åh så fint att höra, tack!
Esmeralda Edenberg

2012-11-18 @ 09:15:52
URL: http://tildealm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback