Sjukling

2012-11-30 | 13:06:22
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55 | Andra inlägget i rad med en bild på mina fötter, hehe, oupsie...

Just nu ligger jag i min säng under mitt fluffiga täcke tillsammans med mina fina mysstrumpor. Jag gick hem tidigare från skolan idag för min hals värker som jag vet inte vad och lika så huvudet. Kände att jag inte skulle klara av en skoldag till klockan 15:00 i eftermiddag, så jag sjukanmälde mig alltså och ligger som sagt i sängen och försöker vila upp mig lite. Jag vill ju inte vara sjuk hela helgen liksom. 

Men med en fin film under ett mysigt täcke med en julstjärna tänd i fönstret och med snö utanför så ska det nog inte bli några större problem att friskna till. :)

Vad har ni för er idag? :)
emma svensson

Mysig blogg!

2012-11-30 @ 14:45:06
URL: http://emmaskarolina.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Åh så fin & mysig bild. ♥

2012-11-30 @ 18:20:43
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
minabrun

mysig bild!

2012-11-30 @ 21:44:41
URL: http://miinabrun.blogg.se
johanna :)

jag är också sjuk :(

men jag har en fråga. jag funderar på att önska mig en canon eos 600d i julklapp tillsammans med ett 18-55mm objektiv och ett 55-250mm zoom objektiv. har inte hört så mycket om själva kameran så jag undrar om den är värd pengarna? du tar ju sjukt fina bilder med din så skulle blivit jätteglad ifall du tog tid och svara på detta. :)

har just nu en nikon d3100 men den suger och har haft den snart 3 år så känner att det är dags att byta. :)

Svar: Inte kul alls, krya på dig!
Ja, jag tycker att 600D:n är jättebra! Superfiffigt med den vinklingsbara skärmen! :) Den är ganska lätt att lära sig och så också. Men sen är det ju faktiskt inte kameran som gör bilderna, så egentligen spelar det inte så jättestor roll vilken kamera man använder, kameran underlättar bara. :)
Esmeralda Edenberg

2012-12-01 @ 13:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback