När det bara är en månad kvar till jul..

2012-11-24 | 19:56:15
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

... är det väl inte mer än rätt att ta fram julmusten och pepparkakorna? Åh, det är helt sjukt vad jag längtar till julen! Fast på sätt och vis så kan man ju säga att julen redan har satt igång lite smått, det är väl aldrig för tidigt tänker jag? :) Nu saknas bara julpynt och lite julmusik i huset så är det bara att sätta igång med julbaket, julklapparna och hela köret! :) En julfavorit är helt klat pepparkakor doppade i Apotekarnes Julmust (the one and only julmust!) ♥

Idag ha jag för övrigt varit på öppet hus på en utav gymnasieskolorna här i stan. Det är ju snart dags för oss 9:onde klassare att välja gymnasium så det är en himla massor av information som man måste mata in i skallen just nu. Jag är mest intresserad av naturbrukslinjen som bl.a finns i Norrköping, så dit kommer jag troligtvis söka som första handsval. Ifall någon ville veta tänke jag. :)

Resten av dagen har jag spenderat nere i Duveholmshallen för att kolla på DM i futsal med några fina polers.

Himla bra lördag det här, med bara en månad kvar till jul och allt! :)
Olivia

Jag går också i nian och jag ska antagligen börja på öknaskolan som ligger utanför Nyköping. Det finns ett internat där och naturbrukprogram. (Jag ska dock gå natuvetenskap)
Dom har en julmarknad där den 6 december

2012-11-25 @ 08:39:36
Nina

Jippie!!!!

2012-11-26 @ 09:14:28
URL: http://ninah.blogg.se
julia

Hur har du fått sådär bubblor i bilden alltså bokeh? :)

Svar: Hängde upp en ljusslinga i bakgrunden! ;)
Esmeralda Edenberg

2012-11-27 @ 13:00:18
URL: http://rymdfarkost.devote.se
Olympia Thurfjell

Ett litet tips är Kvinnerstaskolan i Örebro där jag gick. Den är grym!

2012-11-28 @ 15:46:58
URL: http://lympan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback