Julpynt och julklappstips från Nillas Handelsbod

2012-11-25 | 21:13:22
Nu när det är minrde än en månad kvar till jul så är det ju hög tid att börja tänka på julklapparna och julpyntet! Jag tänkte därför bara tipsa om några saker från min mammas webbshop (Nillas Handelsbod) som skulle kunna passa både som present och pynt! :)

Två söta tomtar att ha på spiselkransen eller någon annanstans i julhuset. Tomten till vänster hittar ni här och tomten till höger hittar ni här. :)

En supersöt ängel och en fin, lite modernare julstjärna att ha i fönstret. 

Världens gosigaste nallebjörn och en fin kudde i vintagestil som passar både i soffan och i sängen!

En supersmart och snygg förvaring av bag-in-box vin. Kanske någonting att ge bort till sina föräldrar? :)

En gullig och uppiggande plåtskylt att ha i köket, vardagsrummet eller någon annanstans. 

Ett superfiffigt kokbokstöd att ha i köket. Perfekt inför dom många timmarna av julbak! :)

En personlig favorit är dom här megafina kopparna! Jag älskar verkligen den bruna, så himla mysig! Den gröna är  superhärlig den också. :) Koppen finns dessutom i blått. En stor och perfekt mugg att dricka varmchoklad ur!

Så, det var det jag hade att tipsa om just nu!
Ifall ni är intresserade av fler julprydnader eller julklappstips från Handelsboden så kan ni klicka här eller här. :) 
Becka [fotoblogg]

Gud så fina! ^^♥

2012-11-26 @ 12:47:28
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
EMMAGENCY

sv: Det måste jag nog hålla med om, haha :)

Åh så fina saker! Ska kika närmre där. :)

2012-11-26 @ 19:00:28
URL: http://emmagency.se
Paulina Holmberg

vilka fina och mysiga saker!

2012-12-05 @ 12:14:11
URL: http://paulinaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback