Den första snön

2012-11-29 | 18:48:20
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Fram med vinterskorna!

I tisdags kom dem allra första, riktigta snön hit. Förut har det mest varit snöblandat regn, men nu har snön faktiskt lagt sig på marken och jag hoppas att den är här för att stanna. :) Just nu är det inte mer än en halv centimeter snö på backen, men förhoppningsvis kommer det mer! Är det vinter så måste man ju ha snö? :) 

Har ni fått någon snö där ni bor än? :)

Nu måste jag plugga inför matteprovet som vi har i morgon, men vi lär ju höras senare. 
Hej med er! :)

PS:// Blogg.se dampar just nu, så av någon konstig anledning är all text i detta inlägg kursiv och jag kan inte göra den icke-kursiv. Men jag hoppas att ni klarar er ändå. :)
Jeanette

Jag bor i Värmland i Karlstad ungefär och vi har nästan igen snö, men hoppas på att det kommer några snöflingor senare idag :)!

2012-11-30 @ 10:22:35
URL: http://mrnikon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback