Drömhus

2012-07-10 | 14:55:59

Alla bilder kommer härifrån.

Tänk att få bo i ett hus där rummen såg ut som på bilderna ovanför. Med vita fina väggar, blåa dörrar, trätak, stoooora fönster, hemmagjorda möbler och färgglada detaljer. Precis intill havet där man kan höra bruset från vågorna och vinden som blåser in genom fönstrena och dom öppna dörrarna. Tänk vilken dröm det skulle vara att leva i ett sådant hus! Åh så bra, jag ska och jag måste bo vid havet när jag blir stor! Åh så fint! ♥

En riktigt härlig inspirationskick sådär. Vill ni se fler bilder som dom här ↑ och andra fina bilder som jag inspireras av så kan ni kika in på min We♥It

Åh, blir helt tokig av så mycket fint! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback